نحوه استفاده از لاک ژل ناخن کهکشانی با مگنت ناخن

اگر به دنبال خرید لوازم زیبایی ناخن هستید و نمی دانید از کجا خرید مناسب انجام دهید . با ما همراه باشید..

نحوه استفاده از لاک ژل ناخن کهکشانی با مگنت ناخن

۴ بازديد

امروزه لاک های مغناطیسی در طراحی ناخن بسیار رایج هستند. این لاک حاوی ذرات آهن است که در پاسخ به میدان مغناطیسی، اشکال مختلفی را روی ناخن ایجاد می کند. برای طراحی ناخن های چشم گربه ای از لاک های مغناطیسی مخصوص و مگنت ناخن مخصوص استفاده می شود. پس از زدن لاک مورد نظر، دستگاه مخصوص و مغناطیسی روی ناخن قرار می گیرد و با حرکت آن بر روی ناخن، درخشندگی فوق العاده زیبا و هیجان انگیزی بر روی ناخن ایجاد می شود. ایجاد فرم چشم گربه ای روی ناخن بستگی به زاویه مگنت ناخن قرار داده شده روی ناخن دارد و در نتیجه شکلی خاص و متفاوت روی ناخن ایجاد می شود.

این مقاله به شما یاد می دهد که چگونه از مگنت ناخن برای بهترین نتیجه استفاده کنید.

نحوه استفاده از مگنت ناخن در لاک ژل چشم گربه ای

1- مانیکور را درست انجام دهید. برای آموزش نحوه مانیکور ناخن این مطلب را از سایت گلارا مطالعه نمایید.

ناخن های خود را خشک و تمیز کنید. دست ها و ناخن های خود را با آب و صابون بشویید و سپس با حوله خشک کنید. دقت کنید که پولیش قبلی را با لاک پاک کن پاک کنید.

2- ابتدا بافر را روی سطح ناخن بزنید و روغن آن را بردارید. به این ترتیب اجازه نمی دهید لاک ژل بلند شود.

3- ماده ضد قارچ را بمالید و پس از خشک شدن سطح ناخن را با پرایمر ژل بپوشانید و صبر کنید تا خشک شود.

4- ژل پایه برش را روی ناخن بزنید و لبه آزاد ناخن را بپوشانید.

5-میخ را داخل دستگاه UV یا LED قرار دهید تا خشک شود.

6- در این مرحله می توانید قبل از زدن لاک ژله ای روی چشم گربه ای، هر رنگی از لاک را مطابق سلیقه خود بزنید. (لاک مشکی پایه مناسب تری ایجاد می کند).

۷- لایه نازکی از لاک ژل چشم گربه ای را روی ناخن بزنید و لبه آزاد آن را بپوشانید

8- بلافاصله مگنت را روی لاک ژل نگهداشته و طرح دلخواه را ایجاد کنید. این روند را برای تمام ناخن ها ادامه دهید. سعی کنید از مگنت ناخن برای ایجاد اشکال یا الگوها استفاده کنید

آن را به شکلی متفاوت روی ناخن بغلتانید. به عنوان مثال، مگنت ناخن با نوارهای افقی می تواند به راحتی نوارهای مورب روی ناخن ایجاد کند.

9- ناخن داخل دستگاه UV یا LED را خشک کنید.

10- قسمت بالایی ناخن را بمالید.

11- ناخن را دوباره در دستگاه خشک کنید.
برای خرید مگنت ناخن می توانید به سایت فروشگاهی گلارا مراجعه کنید و با قیمت مناسب این محصول را تهیه نمایید.

نکات مگنت ناخن:

1- می توانید برش پایه ناخن های کاشته شده را بردارید.

2- اگر نمی توانید طرح مورد نظر خود را بسازید، می توانید دوباره لاک ژل چشم گربه ای را بزنید و مگنت ناخن را برای ساخت طرح خود قرار دهید.

3-مگنت لاک ژل چشم گربه ای اشکال مختلفی دارد و می توانید از آنها برای ایجاد طرح مورد نظر خود استفاده کنید.

۴- در هر مرحله لبه آزاد ناخن را بپوشانید تا از ترک خوردن لاک ژل خود جلوگیری کنید.

ژلیش ناخن یکی از روش‌های مدرن و محبوب در زمینه زیبایی و آرایش ناخن است که به کمک مواد ژلی و فن آوری‌های پیشرفته اجرا می‌شود. این فرایند باعث می‌شود ناخن‌ها به شکلی زیبا، درخشان و ماندگار دراز مدت تغذیه شوند. برای آموزش ژلیش ناخن در ابتدا، ناخن‌ها به دقت شسته و آماده می‌شوند و سپس با استفاده از فرش‌های مخصوص و مواد ژلی، ناخن‌ها شکل داده می‌شوند. پس از اعمال ژلیش، ناخن‌ها تحت نور UV یا LED قرار می‌گیرند تا ژلی‌ها تثبیت شده و ماندگاری بیشتری داشته باشند. این روش امکان اعمال طرح‌های مختلف، تغییرات رنگ و ایجاد اثرات سه بعدی را نیز فراهم می‌کند.

 

یکی از مزایای ژلیش ناخن این است که به نسبت دیگر روش‌های آرایش ناخن، ماندگاری بیشتری دارد و ناخن‌ها را از شکستن و پوسیدگی در برابر عوامل خارجی محافظت می‌کند. علاوه بر این، این روش امکان ایجاد طرح‌های پیچیده و هنری را فراهم می‌کند که برای علاقمندان به زیبایی ناخن، یک گزینه جذاب محسوب می‌شود. همچنین، با توجه به انعطاف پذیری بالای مواد ژلی، امکان تغییر شکل و طرح ناخن‌ها در طول زمان نیز وجود دارد که این امر به افراد امکان می‌دهد تا به سرعت ظاهر ناخن‌های خود را تغییر دهند و با روزی دیگر ظاهر جدیدی داشته باشند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.